1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.

Video Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

'VİDEOLAR' forumunda Hür MOL tarafından 7 Şubat 2011 tarihinde açılan konu

1. Hür MOL

Ege Bölgesi
    13 Aralık 2010 da yaptığım avdan, o ”Rüya Gibi Bir Gece” den bu yana 7 hafta geçti. Bu süre içerisinde 1 kez Şenol Öztürk kardeşimin gece saat 00:00 dan sonra avlağa çağırmasına icabet ettim ama çok fazla kalmadan geri dönmüştüm. Bir kez de saygıdeğer Mehmet Ağabeyim ve yine Şenol Öztürk kardeşim ile, uygunsuz hava koşullarına rağmen, daha çok hava değişimi niyeti içerisinde Aliağa’ya gittik. Oradan da, odun ateşinde sucuk menüsü ile sohbetimizi yapıp, birkaç atıp çektikten sonra 01:00 sıralarında toparlanıp avsız döndük.

Son üç-dört haftadır da üzerinize afiyet, önce bir soğuk algınlığı ve arkasından şiddetli bir grip ile salya-sümük yataktan çıkamadım. Hayatımda belki de ilk kez bu kadar şiddetli bir grip geçirdim. Ama açık konuşmak gerekirse, biraz da levrek yumurta da olduğundan çok fazla da av için kendimi güdülememeye çalıştım. Zaten genellikle yeni yıla girdikten sonra Şubat 15′e kadar av işini rolantiye alırım. Ancak, yaklaşık bu iki aylık avsız geçen süre ve hastalığımın beni eve hapsetmesi beni iyice bunaltmıştı.

04 Şubat Cuma günü, yıllardan beri değişmeyen klasik aile toplantılarımızdan birini yaşıyorduk yine. Sevgili biraderim, bir süredir eve kapandığımı, çok sıkıldığımı farkettiğini ve ertesi günü (cumartesi) Altınova’ya yazlığa gitmeyi teklif etti. ‘Hem biraz hava değişimi olur, hem de çok yağmur yağdı, evin akarı kokarı varmı bir bakalım’ dedi.
    Ertesi günü öğleden sonra çocukları da aldık ve düştük Altınova yollarına. Aslında pek balık avı niyetimiz yoktu ama yine de ben birkaç malzeme attım arabanın bagajına.

Akşam 19:00 gibi yazlıktaydık. Gündüz hava oldukça iyi olmasına rağmen gece ciddi şekilde serinlemişti. Birader her zamanki gibi mangalı yaktı. Mevsim itibariyle kimseler olmadığından, kafa dinlendirici bir sessizlik içerisinde bol muhabbetle o güzel sofranın tadını çıkardık. Saatler nasıl geçti anlamadık, saat sabahın 03:00 ü olmuş.

Sabah, daha doğrusu öğlene doğru kalktığımızda, bahardan kalma bir güne merhaba dedik. Muhteşem güzel bir hava vardı. Bahçede yarı güneşlenerek yaptığımız güzel bir kahvaltı ve arkasından kahvelerimizi de yudumladıktan sonra evin birkaç işini hallettik. Derken telefonum çaldı. Arayan bizim ‘Carpe’ namı diğer Doktor Hakan. Hal-hatır, hoş-beş derken beni yine depreştirdi balık avı konusunda. Telefonu kapattıktan sonra uzun süre düşüncelerimde at-çek yaptım. Tamam zehirlenmiştim bir kere. Programımıza göre akşam üzeri saatlerinde İzmir’e dönecektik. Ben de biraderi zehirledim ve aniden, akşama kısa süreli de olsa bir av yapıp geç saatlerde İzmir’e dönmeye karar verdik.

Saat 20:00 gibi avlak’taydık. Burası daha önce keşif yaptığımız ama bir türlü avlanma fırsatı bulamadığımız bir yerdi. Avlak fena değildi de, ay hilal olduğundan fazla bir ışık kaynağımız yoktu, ortam son derece karanlıktı.
    Bu da biraz olumsuzluk doğuruyordu.
    Cormoran Bullfighter 1.95 kamış, üzerinde Ryobi 2500 makinem ve makineme sarılı Okuma Blufish 0.28 mm misinam ile atçek avıma başladım. Saat 23:30 a kadar en küçük bir hareket yoktu. Biraz mola verdik. Saat 01:00 de avı bitirmeye karar verdik. Çünkü daha İzmir yolumuz vardı. Saat 00:00. Tekrar başladım çalışmaya.

Yaklaşık 15 dakika kadar sonra çok güzel bir vuruş aldım ama, balığı kamışımda hissetmemle kurtulması bir oldu. Bu durum beni adeta fişekledi. Artık burada balık olduğundan da emin olmuştum. Ümitlerim yeşerdi.
    15 dakika daha geçti, bir hareket yok. Birader yavaş yavaş toparlanmaya başlamıştı ki…

Aman Allahım, makinemin kolunu ağır ağır sararken, o kol sanki bir anda kilitlendi. Dönmüyor. Akabinde öyle bir kafa atışlar başladı ki, bu kafa atışlarını omuzunda hissettim. Sağ omuzum zangır zangır titriyor. Kalamam yaklaşık 3 kg’a ayarlı olmasına rağmen öyle bir kalama alıyor ki, tamam dedim bu hatırı sayılır bir balık. Başladık boğuşmaya.

Hakikaten çok sağlam basıyor. Hemen kalama ayarımı yeniledim. Balığın oltaya takıldığı noktadan yaklaşık 30 metre kadar sola kaydık. Mümkün olduğu kadar yormaya çalışıyorum. Yaklaşık 5 dakika kadar tarifi imkansız, o doyumsuz mücadeleyi yaşadım. Sonunda sevgili paşam ağır ve fersiz kurtulma çabaları içinde görüş menzilime girdi. Ağır ağır kumsalın nemli toprakları üzerine oturtmayı başardım. Balığı emniyete aldıktan sonra da dizlerimin üzerine çöktüm. Ben heyecandan, o yorgunluktan ikimiz de bitmiş vaziyetteydik. Birader ve ben öylece balığa bakakaldık. Bir süre hiç bir şey konuşamadık. Sadece o muhteşem güzelliğin büyüsüne kapılmış vaziyette 6 kg’lık bu trofeyi seyrettik, seyrettik…

Saat neredeyse 01:00 oldu. Son birkaç atış dedik. 10 Dakika kadar sonra bir güzel vuruş ve karşılığında benim tasmam. Evet işte yine güzel bir parça sağ kolumu zangır zangır titretiyor. Kısa bir mücadeleden sonra onu da kıyıya almayı başardık. Bu da 3 kg. güzel bir parçaydı.

Çok beklentimiz olmadan başladığımız bir av, mükemmel şekilde sonuçlanmıştı. İşte bu anı çok seviyorum. Yaklaşık 2 ay aradan sonra deniz ananın bu ikramına sonsuz teşekkürler ve şükürler ediyorum.
    İkinci avdan sonra başka atış yapmadım. Yavaş toparlandık ve dönüş yoluna geçtik.

Aslında arkadaşlar, hani bir laf vardır ya; ”Nasipse gelir Hint’ten, Yemenden; nasip değilse ne gelir elde” diye.
    Düşünsenize ava gitmeye hiç niyetimiz olmadığı bir anda, Hakan kardeşimden gelen telefon sanki bizi nasibimize iten bir vesile idi. Bu yüzden bu güzel ava vesile olduğu için Sevgili Hakan’ a da hakkını teslim ediyor ve teşekkür ediyorum.

Sizleri bu bu güzel avın video görüntüleri ile baş başa bırakıyorum. Özellikle balığın henüz suda iken olan görüntülerini ben çok beğendim. Umarım sizler de beğenirsiniz.

Hepinize bol trofeli avlar diliyorum. Sağlıkla ve Mutlulukla kalın.

En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 8 Kasım 2016
  2. Ferit ERTÖZ

Ferit ERTÖZ Gold Üye Gold Üye

7 Nisan 2010
    FOÇA-MORDOĞAN

Hür abi AlkışAlkışAlkış

Trofelerin maaşallahı var doğrusu gözlerimizin pası silindi sayende :) İkiside muhteşem :) Resmen kısa günün karı gibiler balık avlamak hesapta yokken alınan 2 balık keyfine diyecek yoktur eminim :)

Rastgele...

3. Yusuf SAVAŞ

Yusuf SAVAŞ Gold Üye Gold Üye

29 Kasım 2008
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Eline emeğine sağlık Hür abim seni izleme devam ediyoruz seyrettikçe iştahımız daha fazla kabarıyor teşekkür ederiz.

4. kordonboyu

kordonboyu Üye Balıkçı

29 Eylül 2010
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Sevgili Hür abi, çok güzel bir av olmuş. Seni hayranlıkla izliyorum, Güzelbahçede sahilin çeşitli yerlerini deniyorum ama daha o meşhur vuruşla karşılaşamadım. Bu at-çek ve levreğin kokusunu alma konusunda öğrenciniz olmayı isterim. Saygılar

5. Hür MOL

Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Teşekkür ederim sevgili Mükremin. Uygun bir zamanda birlikte bir av yaparız inşallah.

6. Ayşe HARUPÇU

Ayşe HARUPÇU Üye Balıkçı

21 Ekim 2009
    3,229
    izmir geneli
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Sevgili kardeşim hür,mahşallahın var,paşalar harika görünüyor eline emeğine sağlık.Kutlarım seni kardeşim.AlkışAlkışAlkışAlkış
    Paylaşım için teşekkür ederim....

7. aldem

aldem Tba Okuru

Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Sizi izlemeye devam edeceğiz,paylaşım için çok teşekürler.

8. sahinbey23

sahinbey23 Üye Balıkçı

13 Mayıs 2010
    361
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Hür Abi tekrar mavi sahalara hızlı bir dönüş yapmışsın.
    Özledik bu görüntüleri.
    Abi bi de kamera ses çekimi de yapsa tam olacak.
    O heyecanı aynen bize yansıtacak.
    Ellerine sağlık, afiyet olsun :)

9. Sedo3535

Sedo3535 Tba Okuru

Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Hür abi harika trofeler, emeğinize sağlık, trofeniz bol olsun.

10. İsmail ESENCAN

İsmail ESENCAN Admin Admin

19 Eylül 2008
    11,450
    10,056
    5,113
    Web Sitesi:
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Hür abi, hani bir laf vardır tabiri caizse, durdu durdu turnayı gözünden vurdu.!!!

Aynen böyle olmuş be abim, uzun süren hasretten sonra böylesine güzel iki trofe avı, mükemmel olmuş.

Bende uzun süredir av yapamıyorum, acaba bende turnayı gözünden vurabilirmiyim.:p

Paylaşım için teşekkürler, emeğine yüreğine sağlık, dilerim bundan sonra ki avlarında hep trofeler seni bulurlar.:)

11. Gündüz Gezen

Gündüz Gezen Üye Balıkçı

22 Kasım 2010
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Tebrikler Hür abi, müjdeyi telefonda alsamda avın hikayesini ve resimlei merak ediyordum :) her zamanki gibi mükemmel bir trofe, en kısa zamanda görüşmek üzere. Kendine dikkat et.

12. Mustafa CUMBUL

Mustafa CUMBUL Gold Üye Gold Üye

16 Ekim 2010
    Deniz
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Hür abi uzun süren sessizliği çok güzel balıklarla son vermişsiniz.Bundan sonra da serinin devamını bekliyoruz abi.Ellerine ve emeğine sağlık:).Paylaşım için teşekkürler.

13. Hasan Karataş

Hasan Karataş Gold Üye Gold Üye

24 Şubat 2010
    Marmara
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Hür abi tebrik ederim emeklerinize sağlık muhteşem trofeler sizlerin sayesinde bizlerde o heyecanı o zevki yaşama şansı bulabiliyoruz tekrar tekrar teşekkür ederim.Alkış Alkış

14. Emin AVCI

Emin AVCI Gold Üye Gold Üye

17 Aralık 2010
    369
    Marmara/Ege
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

abi harika bir anlatım ve harika trofeler.rabbim dahada büyüklerini nasip etsin sizlere.afiyet bal şeker olsun.
    saygılar sevgiler.

15. karabatak555

karabatak555 Üye Balıkçı

27 Ekim 2010
    ayvalık
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Değerli üstadım,her şeyden önce,altınovaya kadar gelipte,benimde bir çayımı içmediğiniz için üzüldüm.İnşallah bir dahaki gelişinizde tanışmamız nasip olurda değerli paylaşımlar yapabiliriz.Altınovanın süpriz sularında çok güzel bir av yapmışsınız,tebrik ederim...

16. wolkannn

wolkannn Üye Balıkçı

7 Ocak 2009
    403
    izmir
    Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Hür abi trofelerin maşallahı var. Afiyet olsun...

17. nejat

nejat Üye Balıkçı

1 Eylül 2009
    276
    Ege

Paylaşım için teşekkürler Hür Abi.Trofelerin maşallahı var.Darısı başımıza.kiki

18. Hür MOL

Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Gerçekten sürpriz bir av oldu Ferit.

19. Hür MOL

Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Teşekkür ederim Yusuf Bey, Size de rast gelsin inşallah.

20. Hür MOL

Cevap: Altınova'da Güzel Bir Av Yaptık. 6Kg. ve 3 Kg.

Teşekkür ederim Ayşe Hanım, sitemize yaraşır raporlar sunmanın gayreti içerisindeyim.