1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.

Tekne Avları Levrek yoksa, çipurada olur...

'AV RAPORLARI' forumunda LEVREK SEVER tarafından 31 Ağustos 2012 tarihinde açılan konu

1. LEVREK SEVER

Merhaba TBA ailesinin değerli üyeleri;
    :):):):):):):)
    Tanıyanların bildiği üzere çeşitli sıkıntılarımdan dolayı uzun zamandır siteye kayda değer bir zaman dilimi ayırıp forumlarda bulunmuyordum. Hatta bazı bunaldığım dönemlerde değerli kardeşlerim serkan (efekan 2000) ve şahin zaman zaman hadi balığa çıkalım keyfin düzelir deseler de onlarında keyfi kaçmasın diye Kabul etmiyordum.
    Geçenler de sevgili abim sayın Osman Balcının hazırladığı Çeşme raporu ve resimler resmen ayarımı kaçırdı:cool: desem yeridir. Eh o raporda osman balcı, ismail esencan ve haşim özkamalı üçlüsü varsa, bende; şahin dağcı, serkan öztürk ve önder aslan üçlüsünü kurarım dedim:p:p. Her an yanımda olan kardeşlerime balığa çıkmak istiyorum dediğim anda ikiside program yapıyor hangi avlağa gidileceği ne avlanacağı nasıl gidileceği üzerine program yapmak için kolları sıvıyorlar. Bu arada çeşmede benim çok uzun zamandır gözüme kestirdiğim kardeşlerimle paylaştığım ama bir türlü gitme fırsatım olmayan bir avlağa gitmeye karar veriyoruz. Artık herşey hazır tüm programlar yapılmış eksik olan malzemeler tamamlanmış nevaleler alınmış 29 Ağustos gecesi bekleniyor. Bu arada serkan kardeşimin eski dostu değerli arkadaşım hakan da bize katılmak istediğini söylüyor memnun oluyoruz:). Ve zaman gelmişti izmir den ayrılma vakti gelmiş yola büyük bir neşe içinde saat 23:00 sularında yola çıkıyoruz. Yolu yarıladığımız da Şahin asılsız bombayı patlatıyor “ büyük ihtimalle haşim abi de gelecek bize katılacak” diyor sevincimiz artmış dilimizde “aman bre deryalar” türküsü ile yola devam ediyoruz. Istediğimiz noktaya vardığımız da once bir keşif yapıyoruz sonra benim meşhur kömürlü semaverimi ateşliyoruz:). Merayı pek beğenmediğimizden dolayı biraz ümitsizlik içinde ama genede deneme kararı alıyoruz ki şahin kardeşimin değerli bölge müdürü benim cook uzun zamandan beri tanıdığım Alper abim de aramıza katılıyor. Gözümüz yolda ellerde olta haşim abi den haber bekliyoruz. Bu arada at-çek, gezer kurşunlu, dip kurşunlu, zokalı zokasız mazmuzlamalı, aklımıza gelen her yöntemi deniyoruz. Yok yok yok balık vurmuyor bile:mad::mad::mad: derken şahin oltasını çekiyor bir avuçtan biraz büyük bir ahtapot yakalıyor :D kenara çıkartıyor ama matmazeli incitmeden iğnelerden kurtarıp sarayına geri yolluyoruz ;). Bu arada ne balık var nede beklediğimiz haşim abi. aggglamaaggglama sabah saat 05:00 suların da balık yakalamayı geçtik ya küçük bir vuruş bile alamamanın stresi bastı içimizi:mad:, sevgili alper abim de eve dönme kararı alırken bizde apar topar seri bir karar alıyoruz annem ile babam yazlıkta odukları için onların yanına gidelim hem şansımızı orada deniyelim varsa kısmetimizi de alalım hemde valide sultanımın sabah çayından istifade edelim diyoruz. Malum deniz kenarı uçuyor rüzgar serseme çeviriyor hava 4-6 ile 5-7 arasında değişiyor.
    Kuvvetli poyraz benim ve serkan kardeşimin en sevdiği hava olmakla beraber güzel trofeler aldığımız bir havadır ama bu sefer yanlış meradayız:(:(. Neyse aldığımız karar doğrultusunda çeşmeden ayrılıp rotamızı gülbahçe ye çeviriyoruz. Ama neşemiz kaçmış onca saat bir küçük vuruş alamamanın rehaveti vardı üsütmüzde. Kuvvetli rüzgardan da olsa gerek sersemlemiştik arabada kimse konuşmuyor teypten gelen müziğin sesi bozuyordu sessizliği. Derken hava ağarmadan once istenilen yere varılır oltalar tekrar kurulur yemler takılır ve suya yollanır. Ben biraz daha aheste hareket ettiğim için olsa gerek en son oltayı ben buluşturuyorum deniz ile ama bir de ne göreyim hakan kardeşim ilk balığı alıyor güzeller güzeli bir alyanak köfte dudak, fora bismillah derken gözlerde bir ışıltı vardı:eek::eek:. Derken şahin ve serkan da birer tane alıyorlarkikikiki, seviniyorum ama bende istiyorum benimde olmalı bir tane yoksa tek bedevi benmiyim :p diye hayıflanacaktım ki al yanaklım sağlam bir vuruşla oltamı benden çalmaya çalışıyor ama yedirmem güzel bir tasmalama yaptım ki o kaçmak istiyor ben izin vermiyorum kuzum geliyor ve kısa zaman da parmaklarımın arasına, çok mutlu oluyorum hepimiz sevinçten ağlayabilirdik, tüm ekip yerinden ve halinden memnun yüzü gülüyor;);) neşemiz yerine gelmişti o kadar hazırlık o kadar heves boşa gidicek endişesi kaybolmuştu. yakalan elden küçük karagöz ve isparozları deniz ananın bağrına geri salıyoruz. deniz ana da yüzümüze gülüyor çok şükür, bereketli olan ve yaklaşık 3 saatlik bir ava seve seve imzamızı atıyoruzAlkışAlkış.
    Derken güneş yavaş yavaş yükseliyor ve balık kesiyor. Sanki deniz ana “ bu kadarı size yeter” diyor :p:p.
    Sonra sevgili validem “Saadet Sultanımın” hazırladığı kahvaltı ve sıcak demli çay eşliğinde kaç balık yakaladık, öyle güzeldi gelişi böyle güzeldi oltadaki vuruşu falan diye aslan babama anlatırken henüz tanışma fırsatına nail olamadığım değerli üstad büyük çipuracı ishak ballıca, mercan da rakipsiz değerli abimiz osman balcı abilerimizin yanında değerli başkan güzel insan ismail esencan, ailemizin dayısı muzaffer karasu, canımız ciğerimiz herşeyimiz haşim abimlerimizin de kulaklarını çınlatırken, bir baktım ki rapor yazma ihalesi kardeşlerimce bana bırakılıyor, seviniyorum kiki.
    Bu arada tamamen unuttuğumuz resim olayı aklımıza düşüyor kahvaltı sonrası hemen resim çekilmeye başlıyoruz. Her ne kadar mercan balığından gerdanlık yapamasak da :confused: alyanaklıları Masaya dizmesini bildik evelallah.:D:D
    Dönüş yolunda geçtiğimiz de geleceğine sevinipte gelmediğine üzüldüğümüz aggglama haşim abimizi arayıp rahatsız etmeyi ihmal etmedikhehehehehehe.
    Gülbahçe ye sessiz giden ekibimiz dönüş yolunda 30 ağustos zafer bayramını kutlarcasına “izmirin kavakları” ve “hey gidinin efesi” türkülerini söylemey başlamıştık. İşte bu da bizdik neşeli ve eğlenceli. otobana girmeden narlıdere istikamtinden izmire girerken, sahilevleri kavşağında bulunan şehitlik anıtında yapılan töreni görünce katılmayı ihmal etmeden saygı duruşunda bulunup istiklal marşımıza coşkuyla eşlik ediyoruz.

Değerli arkadaşım güzel:p insan Hakan;) arkadaşıma ve kardeşlerim Serkan:rolleyes: ve Şahin:cool: e böyle sıkıntılı bir dönmde yanımda oldukları için ve her daim yanımda olacaklarını hissettirdikleri için tüm TBA ailesi önünde tekrar tekrar teşekkür ederim.AlkışAlkışAlkış

bu kadar uzun yazıyı üşenmeden okuma zahmetinde bulunan siz değerli aile bireylerine de ayrıca teşekkür ederken sizleri beğeneceğinizi umduğum resimlerle başbaşa bırakıyorum.

meranız bereketli livarınız her daim gönlünüzdeki balıkla dolsun.

Saygılarımla…

121
    MARMARA - EGE
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

Önder seni yürekten tebrik ederim AlkışAlkışAlkışAlkışAlkış

Süper bir konu açmışsın... :) İnan konuyu okurken bir an kendimi engin denizlerde balık tutuyor sandım.
    Emeğine sağlık bugüne kadar heycanla okuduğum konuların başında geliyor.

Ya sen balık tava yapmasını bilirmisin ;)

[​IMG]

Afiyet şeker olsun kardeşime !!! Alkış Rasgele

3. Yusuf SAVAŞ

Yusuf SAVAŞ Gold Üye Gold Üye

29 Kasım 2008
    800
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

Elinize emeğinize sağlık afiyet bal şeker olsun.

4. Gürdeniz

Gürdeniz Gold Üye Gold Üye

12 Ekim 2009
    Ege Bölgesi
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

Her sıkıntının sonu ferahlıktır sevgili Önder.
    Harika bir ava imza atmışsınız tüm ekibi kutlarım.Alkış

5. Sargoz35

Sargoz35 Gold Üye Gold Üye

26 Ekim 2008
    826
    DENİZİN KÖPÜRDÜĞÜ YER
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

Sevgili Önder seni ve ekipteki arkadaşları tebrik ederim.Harika orjinal bir av yapmışsınız...ZUPURA yakalayanlara,örnek teşkil edecek bir av olmuş...
    Bu arada benim sürüden sizde nasibinizi almışsınız.Bana gelene kadar çok zaiyat verecek bu sürü :D
    Dostluğunuz ve avlarınız her daim böyle güzel olsun,Selamlar.

6. emreksk

emreksk Üye Balıkçı

27 Temmuz 2011
    290
    Web Sitesi:
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

Önder abi ellerinize sağlık,güzel bir rapor olmuş,daim olsun....

7. Ayşe HARUPÇU

Ayşe HARUPÇU Üye Balıkçı

21 Ekim 2009
    3,229
    izmir geneli
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

Önder kardeşim,harika bir rapor,harika bir av olmuş,nezdinde tüm ekibi kutlarım...AlkışAlkışAlkışAlkış
    Avlarınız daim ve bereketli olması dileğimle,paylaşım için teşekkür ederim...

8. Necati AKKOÇ

Necati AKKOÇ Gold Üye Gold Üye

20 Kasım 2008
    1,024
    EGE
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

harika bir av yapmışsınız bereketli avlarınız olsun

9. şahin

şahin Üye Balıkçı

9 Nisan 2010
    114
    istanbul
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

kardeşim o kasvetli çeşme gecesini ve ferahlatıcı gülbahçeyi öyle güzel anlatmışsın ki tekrar tekrar yaşadım işlerimden dolayı 2 gündür giremiyordum foruma o güzel gece ve sabahta tüm ekip arkadaşlarımla harika saatler geçirdik ve geçde olsa deniz ana nasibimizi önümüze altı bir tepside veriverdi.sıkıntılı günlere gelince hayatımızda sevinçler hüzünler kederler mutluluklar olacak tabii ki ; ama kardeşim bildiğin gibi her zaman bir telefonun ucundayım.. en kısa zamanda yeni bir avda buluşup keyifli " nevaleli " :D zaman geçirelim.... bu arada rapor tekrar söylüyorum çok ii olmuş.

10. şahin

şahin Üye Balıkçı

9 Nisan 2010
    114
    istanbul
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

abilerin abisi sevgili "HAŞİM ABİ " gelmeni öyle canı yürekten istemişim ki nasıl dönecez dediğinde dedimki haşim abim bizle olacak ama nasip değilmiş.bir dahaki sefere tekne ile aynı ekip ile bir organizasyonda buluşmak dileğle sevgiler

11. İsmail ESENCAN

İsmail ESENCAN Admin Admin

19 Eylül 2008
    11,450
    10,056
    5,113
    Web Sitesi:
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

Kardeşlerim, hepinizi canı gönülden kutluyorum, mükemmel bir av çıkmış ortaya.Aynı güzellikte bereketli avlarınızın daim olmasını dilerim, rastgelsin afiyet bal şeker olsun.:)

12. zafer nuruduk

zafer nuruduk Gold Üye Gold Üye Balıkçı

6 Haziran 2009
    568
    ege denizi
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

Önder kardeşim seni ve ekip arkadaşlarını kutlarım güzel bir av olmuş
    avlarının devamını dilerin ignen keskin avların bereketli olsun .

13. dolphin

800
    FOÇA-MORDOĞAN
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

Önder özellikle seni ve tüm ekibi kutlarım kardeşim harika bir av ve rapor olmuş :)

Her daim bu güzellikte avlarınız olsun :)

Rastgele...

15. yagimlif

yagimlif Üye Balıkçı

8 Ocak 2012
    Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

maşallah diyelim çipurada olur tabi ya :)

16. LEVREK SEVER

Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

abim yorumun ve temennilerin için çok teşekkür ederim iyiki varsın.AlkışAlkış
    yakında güzel bir at-çek organizasyonu yapacağım yeterki müsait bir zamanda kuvvetli bir poyraz yakalayım kikikiki

17. LEVREK SEVER

eyvallah aytaç abicim benim;
    raporumla seni o duygulara taşıyabildiysem ne mutlu bana :)
    ehh bilen bilir, tabi tavasını da ızgarasını da yapar gereği şekilde tüketimini de sağlarımkikikiki
    biz babadan öle gördük :D:D

18. LEVREK SEVER

Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

ablam benim yaa 10 numara 5 yıldız olan bizim kardeşliğimizdi.
    ben içimden geldiğince ayrıntılar detaylarda gizlidir mantığıyla yazdım raporumu, beğendiğine sevindim:)

19. LEVREK SEVER

Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

eyvallah osman abicim valla senin raporun verdi bana bu gazı :D yapacak bişi kalmadı.
    abi valla raporum içimden geldiği gibi düştü raporuma :)

abim benim senin kapçecilik yaptığın mekanda av yapmak bize düşmez ancak senin av yaptığın yerde kepçecilik bize yakışır.
    günün birinde beraber bir av yaparsak denizden ne çıkacağı önemli değil senin yazdığın raporda benimde olmam bana şeref verecektir.AlkışAlkış

20. LEVREK SEVER

Cevap: Levrek yoksa, çipurada olur...

sevgili alirıza abicim. öncelikle yazdığın cevap için ben teşekkür ederim:). moralsiz ve stresli bir gecenin sabahında deniz ana yüzümüze güldü. :):)
    senin avlarının yanında pek esameresi okunmaz ama bizde iyi niyetli amatör bir çalışma yaptık diyebiliriz.:rolleyes: