1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.

Albüm: Mercan tarlasına düştük

Selam sevgili gönül dostlarım.<br /> <br /> Uzun zamandır kıyı avı yapmaktayım, zira çupraların geçide başlaması ile birlikte tekne avlarına devam etme gereği duydum. Meslektaşım sevgili Cenk kardeşim ile birlikte botla karaburun taraflarında bir av planı yaptık ve gece 04.00 da buluşarak avlağımıza doğru yola koyulduk.<br /> <br /> İlk durağımız her zaman ki gibi Narlıdere de bulunan yemciler oldu ve gerektiği kadar mamun ve sülünes alarak Güzelbahçe&#039; deki Merkez Börek Fırınına gittik. Oradan da kendi nevalemizi alarak avlağımıza doğru yola çıktık. Botun aracın üstüne bağlı olmasından dolayı hızlı seyir yapamadık ve sabah ezanından yaklaşık olarak yarım saat kadar sonra avlağımıza geldik.<br /> <br /> İlk işimiz hemen botu suya indirmek ve bota motoru da monte ettikten sonra yavaş yavaş avlağımıza doğru vira bismillah dedik. Giderken sırtı bu işin olmazsa olmazı, çantamda bulunan rapalamı hemen suyla buluşturdum, olur ya güzel bir levrek veya baraküda alabiliriz diye düşündüm ancak gelen giden olmadı ve ilk avlak noktamıza gelerek çapamızı attık, gün boyu da yer değiştirmeden avımızı aynı noktada sonlandırdık. İki kişi yaklaşık 100 kadar mercan ve çupra yakaladık, ALLAH bereket versin gayet keyifli ve başarılı bir av güncesi yaşadık. Geri dönüş yolunda, gelecek için tekrar planlar yapmaya başladık, umarım çok daha güzellerini yakalayacağız ALLAH izin verirse.<br /> <br /> Siz güzel dostlara da böylesi güzel avlar yapmanızı dilerim, rasgelsin.

Mercan tarlasına düştük

Fotoğraflar yükleniyor......
Contents: 0
İsmail ESENCAN
Selam sevgili gönül dostlarım.

İlk durağımız her zaman ki gibi Narlıdere de bulunan yemciler oldu ve gerektiği kadar mamun ve sülünes alarak Güzelbahçe' deki Merkez Börek Fırınına gittik. Oradan da kendi nevalemizi alarak avlağımıza doğru yola çıktık. Botun aracın üstüne bağlı olmasından dolayı hızlı seyir yapamadık ve sabah ezanından yaklaşık olarak yarım saat kadar sonra avlağımıza geldik.

Siz güzel dostlara da böylesi güzel avlar yapmanızı dilerim, rasgelsin.
  1. Ahmet ÜNSAL ve Admin bunu beğendi.