1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.

Albüm: 2016 mart ay balik avimiz

Herkese selamlar..Adım Aydın..İzmirde bir kamu hastanesinde sağlık personeli olarak uzun yıllardır görev yapmaktayım...<br /> <br /> ...Genellikle hastaneden arkadaşlarla ara ara balığa çıkmak en çok zevk aldığımız ve bize zevk veren uğraşlardan birisi..Bu nedenle kendimizede 3.90 boyunda alaminyum tabanlı bir bot ile 9.8 Tohatsu marka 4 zamanlı sıfır bir motor almıştık yakın zamanda.Bu kombinasyonla arasıra balığa çıkıyoruz bir süredir..<br /> <br /> ...Gerçi aldığımızdan beri pek fazla çıkamadık bunda ancak cumartesi günümüzün boş olmasınında etki büyük..Çünkü malum hafta içi iş var pazar günü ailece evden olunan gün bir tek cumartesileri boş ondada birçok zaman havalar izin vermedi balığa çıkmaya..<br /> <br /> ..Bu açtığım ilk balık avı raporu olacak aslında avı yapalı neredeyse 1 ay olacak ama ancak konuyu açabiliyorum.<br /> <br /> ..Bir çok kişi açtığı konularda balığa gittiği yeri ve birçok şeyi saklamaya vs çalışıyor..Bence bu forum ruhuna aykırı çünkü forumlar paylaşmak içindir yoksa 3-5 balık resmi koymakla paylaşım olmaz..Açarım google yı görürüm 3-5 balık resmi eğer amaç buysa..<br /> <br /> ...Bu avımız 3 hafta kadar önce cumartesi günü yapıldı..Hastaneden 3 arkadaş olarak gittik..Sabah 4 gibi bizim evin önünde buluştuk yarım saat kadar botu motoru diğer eşyaları yükleyip yola koyulduk..Yer Karaburun eğriliman..Yol yaklaşık 1.5 saat kadar sürüyor ve bol bol virajlı..Saat 5.30 gibi botu indirip kurmaya başladık ve sonrasında av yerine doğru yol almaya başladık..<br /> <br /> ...Aslında Eğriliman av noktaları olarak çok bildiğimiz bir yer değil o nedenle deneme yanılma yöntemiyle balığı bulmaya çalıştık ve sanırım bunda başarılıda olduk..<br /> <br /> ...Yem olarak gündüzden taze alınıp iri tuzla tuzlanarak hafif sertleştirilmiş sardalya çimçim karides ve sülünez kullandık..Açıkcası hepside iş yaptı ve balık yakaladı..Benim nacizane tavsiyem siyah çapraz orta uzunlukta palalı iğne bu tür iğneyle çok iyi balık aldım.<br /> <br /> ...Ayrıca kendim oltamı biraz farklı hazırlıyorum.3 köstekli takım yapıyorum ama köstekler bedene 3 lü...

2016 mart ay balik avimiz

Yüklenme 12 Ocak 2019
Fotoğraflar yükleniyor......
Contents: 0
aybasan

1. Ahmet ÜNSAL, Admin ve İsmail ESENCAN bunu beğendi.